Sunday 22 September 2013

Kite Rindu T_T

Seriusly peri rindu nak duk di rumah. kalaw habaq kat mak ayat ne, mesti ne "bang" dengan mak. haha. ayat yang bakal di "bang" mcm ne ha

" duk di rumah kira nak keluar berjalan, magrib baru nak balik, ne dok teringat pulak"

hahaha.. wa dah faham sgt dah mak wa mcm mana. dan seorang ibu itu lebih memahami perangai anaknya. I love you mother. forever. Ya Allah, rindunya. 

Ayah.. i miss the way you hold me at the shoulder and you said to me "anak ayah ne laa". sumpah rindu ayah. T_T. (dah la sensorang kat dalam bilik ne, meleleh pulak air mata). ayah, susah nak marah, kalaw marah pon dia yang akan pujuk balik. 



Abg.. baru2 ne peri marah kat abg.. actually marah bercampur geram bercampur x puas hati sbb dia tepati janji. janji apa? biarlah, let bygone be bygone. selepas peristiwa tu peri dah slow cikit ramah dengan abg. tah kenapa. tapi, peri dapat 1 mcj masa pagi2 peri p lapor diri dekat Shah Alam.
Abg mcj : dok sana jaga diri elok2, jaga maruah diri, sana dengan kedah xsama. ingat apa yang mak ayah pesan. ingat family. ingat kita bukan anak org senang. WALAUPUN AKU MARAH HANG, BUKANNYA AKU MELUAT KAT HANG TAPI AKU SAYANG ADIK-ADIK AKU. rindu nak sembang dengan abg T_T

Kak Ida.. rindu kak ida jugak. rindu sangat2. kak ida pon ada mcj angah msa pagi2 lapor diri tu. 
Kak ida mcj : selamat menjalani alam pekerjaan, harap2 angah lebih tabah, dok sana elok2 ok, jaga diri kat tempat orang, kalaw ada apa2 problem gataw lah kak ida..
Kak ida sangat prihatin. selalu dia contact peri. 
Kak ida, jaga kesihatan taw. jaga baby dalam perut. angah nak sgt ada dengan kak ida masa delivery baby nnt. nak tengok baby depan2 mata. insyaAllah, kalaw angah cuti angah balik.

Adik.. selalu ja begaduh dengan adik. boleh dikatakan hari2. pantang jumpa mesti ada ja yg x kena. sian adik. slalu kena marah dengan peri. yeah. i'm not a good sister actually. tapi bile teringat adik mesti rasa kesian then timbul rasa rindu. 



Dilla.. rinduuu sgt. nak hang dengan aku. nak keluar jalan2 dengan hg. nak p mkn dengan hg. nak tidoq dengan hg. nak gadoh dengan hg. nak hg kejut aku pagi2, nak hg masakkan megi untuk aku. T_T. insyaAllah kalaw ada transport nnt aku p kat hg. nak sgt pelok2 hg. miss you sahabat.


Yan+Piera. sumpah rindu dua sahabat ne. rindu nak piera pelok2. rindu nak gaduh2 dengan yan. nak dengar suara piera yg sedap tu, rindu nak dengar suara manja yan. rindu nak keluar berjimba sama-sama.





pedih menahan rindu.
mak ayah : nnt angah balik taw
abg kakida adik : nnt angah balik kita keluar sesama taw
dilla : nnt dah ada transport aku nak p kat hg taw
yan : nnt aku g jumpa hg taw.
piera : nnt bila balik kampung, aku p ambik hg kita keluar dating berdua taw. 
LOVE A LOT

enough,
love <3 peri

No comments:

Post a Comment