Tuesday 23 July 2013

Lesen Kereta Yeop

Assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh...

Saya, Nur Hafizoh binti Azmi ingin menyampaikan satu berita yg hangat untuk diri saya sendiri, bahawasanya saya sudah dapat lesen L dalam kelas pemanduan kereta. yeahaa ! werk ! lesen L ja pon. kecoh mcm ayam bertelur riuh sekampung. ye dok? ya saya bangga. sbb nnt p qeja boleh drive qeta sendiri2 dah. yeye!!

The choices kereta yang bakal di beli is :

  1. Honda Civic Type R
  2. Caldina
  3. Satria Neo
  4. Swift
  5. MyVi
First choice yg paling tergila2 tu.. second choice tergila2, third choice gila2. forth choice gila. fifth choice itu ja yg mampu. HAHAHA

kumpul duet banyak2, bagi mak, beli kereta, beli rumah then baru kawin. Amacam planning? ada baik ka? haha.. SUPERB !

eiishhhhh... lesen L la. nak cerita lesen L ja actually..
jom tengok dan bagitaw apa perubahan yg dapat kita tengok.
SCROLL DOWN baby.

 apey pasey rupei belah kanan nampok lagi bulat dari rupei belah kiri tu?
apey kene ei yeop?

saya pemegang mohor2 besar lesen moto dan lesen kereta L. haha. tahniah peri. CONGRATULATIONNNS

kelas latihan memandu tinggai lagi 4 jam ja. esok jam 12.30noon dan 28hb jam 9.30am. lepas tu ujian QTI. then JPJ pulak. semoga Allah permudahkan urusan Nur Hafizoh binti Azmi. :)
Rabbi Yassir Wala Tuassir.

till then about lesen L peri,
love <3 peri


No comments:

Post a Comment