Wednesday 13 February 2013

MATA EMPAT

apa mata empat? apa? apa? apa? cer teka. kalaw dapat jawab aku blnja baju cap zara satu.. haha

xtaw lettew,.. k la aku gtaw..hehe. aku rabun sekarang..so aku kena la pakai spec. sbb kalaw xpakai nnt aku xnmpak slaid yg leturer ajar dalam kelas tuh.. sebelum2 ne pon fitri la mangsa aku, tnya kat dia apa yg ada kat slaid.. tu kalaw dok belakanggggggg nu haa.. aku rabun jauh... yo la. muda2 ne bnyak yg rabun jauh..kalaw dah tua tu bnyak pulak yang rabun dekat....
so mata dah jadi empat la sejak pakai spec ne.. haha

Tadi, 13 Februari 2013. aku keluaq dgn ida la p cari spec ne.. p satu kedai ne, cari punya cari, kak yg qeja kat kedai cermin mata tu tanya aku.

kak cermin mata : nak yang lagi elok x?
aku                    : ha? yang mna lagi yg elok?
kak cermin mata : ne ha, playboy.
aku                    : hmm lawa3..

so usya punya usya punya usya.. aku pon terbekenan lah yg ne.. yg bingkai plastik kaler hitam bentuk petak.. terbaik.. harga pon terbaikkk.. punah duet aku yg berkubur kat dalam bank tu.. habis,, licin !

sejam ja dah siap. haha.. cepat ! pantas ! dan effisien !

nak tengok muka specky aku? ok lets scroll.

tadaaaa! haha... say something nice to hear please !! hehe.

lepas ambik spec, km mkn2.. jalan2.. then balik.. 

Eh ! Eh! Eh!

aku : apa kata jom p jalan kot kuala perlis?
ida  : nak p ka???
aku : jom la, leh ajak ckin sekali, dia pon dah nak balik dah malam ne.
ida  : jom ar, hg kol ckin, tnya dia maw dak.
aku : ok2.

berkali kali kol ckin ne, about 7 to 8 kali jugak la. qasa mcm budak ne dok tidoq dah ne.. haishh xpala. ida kata kita balik ja la kalaw mcm ne. aku pon, OKKK..

tutt tuutt.. bila nak sampai depan pala pida kampung aku, ckin kol.
wehuuuu...so jadi la p kuala perlis.. haha

THIS IS US, LOVE, FRIENDS, FOREVER :)


 tripple of us. love

kami bakal misi. love

dengan ah moi. love

kan best kalaw Mohd Izwan was there, sitting next to me T_T. love

here! masjid terapung. Kuala Perlis. love

end report for today.
love <3 peri

No comments:

Post a Comment